BIIRU POOD: Üld- ja maksetingimused

Veebipoe pidaja

Veebipoe www.biiru.ee/shop (edaspidi Veebipood) omanik on Biiru OÜ (registrikood 12513638), asukohaga Madara 33, Tallinn 10613, Eesti.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Veebipoes müüakse alkohoolseid jooke ainult täisealistele. Veebipoest tellides kinnitab tellija, et on täisealine ja ei võimalda alaealistel ligipääsu tellitud kaubale. Kauba üleandmisel kontrollitakse tellija vanust ID-kaardi abil.

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnad sisaldavad käibemaksu ning vajadusel ka pandipakendi tasu (0.1 EUR). Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast, kättetoimetamise viisist ja tellimuse suurusest. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Kaupade eest saab tasuda euromaksetega. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest. Alkohoolseid tooteid müüakse vaid täisealistele klientidele, alkohoolsete toodete ostja kinnitab, et on vähemalt täisealine ning kohustub tellimuse kättesaamisel tõendama oma vanust ID-kaardiga. Kauba tagastamisel müüjale põhjusel, et ostja ei suuda tõendada oma vanust kauba kättesaamisel, minetab ostja õiguse kättetoimetamise tasu tagastamiseks.

KOHALETOIMETAMINE

Kaupa tarnitakse ainult Eestis riigisiseselt. Ostetud kaup pakitakse hoolikalt ning pannakse teele kulleri või Smartposti pakiautomaadiga võimalikult kiiresti, aga mitte hiljem kui kolme tööpäeva jooksul. Pakiautomaadi kasutamisel teavitatakse klienti paki saabumisest SMS-i teel, mis sisaldab paki kättesaamiseks vajalikku uksekoodi. Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates mobiiltelefonile uksekoodi saatmisest. Paki kättesaamisel kontrollitakse paki saaja vanust ID-kaardi abil. Ilma ID-kaardita pakki ei väljastata. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 15 kalendripäeva jooksul.

Alates 50 EUR ostust on transport tasuta (Smartpost) või 3.60 EUR (kuller). Alates 15 EUR ostust maksab saatmine 5 EUR (Smartpost) või 7.2 EUR (kuller)  ja väiksemate ostude puhul kas 10 EUR (Smartpost) või 14.4 EUR (kuller).

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Tulenevalt võlaõigusseadusest, ei kohaldu 14-päevane taganemisõigus sellise suletud pakendis asja üleandmisel, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel kui toode on avatud. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise abas vormis avaldus ning saata see e-posti aadressile info@biiru.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel. Ostjal on kohustus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@biru.ee või helistada telefonil +372 5 544 356. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale või puuduste eest, mis on tekkinud kliendi tegevusest ja/või tegevusetusest, sh toote mittesihipärasest kasutamisest või mittenõuetekohasest säilitamisest. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@biiru.ee või helistada telefonil +372 5 544 356. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole (https://komisjon.ee/et). Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.